събота, 30 април 2011 г.

Двойка влюбени лебеди, прекалено дълго отлагани във времето

Невероятно, но факт. Днес се събудих в страхотна кондиция и докато мъжете и кучето спяха сладко, завърших една картинка, започната в началото на годината. Идеята за тази картинка се породи разглеждайки в нета снимки на рисувани камъни (обожавам ги). Имаше камъни изрисувани с двойки влюбени животни, бяха страхотни естествено и аз реших да пробвам да направя нещо такова в техника "изонит". В началото на февруари направих схемичка, която според мен стана що годе сполучлива, издупчих картона и край. Музата ме напусна. Това картонче го побутвах цели два месеца и днес се оказа неговият ден. Станах с ясното съзнание, че докато къщата спи, аз ще се занимая с него и ето това е резултата.

Е остава да я изрежа и рамкирам, но това вече е лесна работа.
Хубав и усмихнат ден на всички и повече слънце в почивните дни.

8 коментара:

  1. Резултатът е отличен, поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. уааау каква ефирност и прецизност!!! Много красива картчика!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Силва! Май не съм писала в блога ти досега, но ето че моментът настъпи:)!
    От две години се каня да пробвам нещо в техника Изонит, но все не стигам до там. Само, че сега когато видях твоите лебеди виждам, че съм пропуснала много като съм отлагала. Просто са прекрасни. Пишеш, че си направила сама схемата. Трудно ли става?

    ОтговорИзтриване
  4. Не. Като се запознае човек с основните методи на запълване на ъгъл и окръжност , от тоя момент вече е чиста математика. Ако искаш свържи се с мен на E-mail: 2ars2008@gmail.com и ще окажа съдействие. А методите на запълване може да видиш във фийсбук в "ГРАФИЧНА БРОДЕРИЯ", от лявата страна на стената на блога има връзка. Там съм пуснала няколко БЕЛЕЖКИ за начините на запълване.

    ОтговорИзтриване
  5. Много красива картичка! Успех!

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятни са Силве.Много ми харесва тази техника, изглежда ми доста трудоемка и може би се изисква голяма прецизност.Ти си се справила страхотно, много се радвам че участваш в играта.Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни са!Поздравления за схемата, лебедите са чудесно запълнени и изпълнени:)

    ОтговорИзтриване