понеделник, 30 януари 2012 г.

На пързалка в леденото царство, придружена с топла напитка

Студено ли ви е? Предполагам доста.В момента се чувствам, като в царството на ледената царица и чувството, че зимата е в разгара си не ме напуска.





Сутринта погледнах през прозореца и видях слънцето да наднича иззад Витоша и да огрява града. Снежната красота наоколо засилваше въздействието на гледката. Но уви! Достатъчно беше да изляза навън, за да се убедя, че всичко е измама.  Ледът е сковал всичко наоколо, а студът е непоносим. На този леден фон ще ви покажа снощната си картичка.



Снимките не са много качествени, защото са правени на осветление, а аз толкова си мога, за което извинявайте.Идеята беше да направя многопластова картичка за играта на Дони, но не знам доколко се получи. 
Е време е да стигнем и до топлата напитка. Кристалните цветчета се завъртат и се появяват чашки.
Една...
две...

три...
четири.

И по същия начин постепенно се прибират.




Ще я включа няколко предизвикателства:

15 коментара:

  1. Прекрасна картичка! Много ми харесва, че си сложила късметчета в чашите. Супер сладурско! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааааааааа..супер оригинално изглежда твоята многопластова уютна зима без печати със сух ембосинг.
    Впечатлена съм от начина по който се показват една по една чашките, приканвайки по за един топъл чай..и от късметчетата, които си подготвила..
    Прекрасна е картичката ти!
    Благодаря ти,че я включи в Хоби Предизвикателство №5 - Картичка без печати - сух ембосинг

    ОтговорИзтриване
  3. Ето как може да се стопли човек в ледения зимен ден - с една красива заскрежена картичка! Впечатлена съм и от "механиката" - преди време дори не съм си и представяла, че в една картичка може да има "тайно дъно" :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересна и оригинална картичка, Силве! Идеята с чашките е страхотно попадение! Браво, много ми харесва многопластовата ти уютна покана за приятелска среща на чай! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Силве, картичката ти е много идейна. Кънките са като истински, а цветовата комбинация ми е от любимите. Много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  6. :) Накара ме да се усмихна още на първата чаша топъл чай!Мнго интересна, карсива и идейна картичка!Благодаря ти за удоволствието и за това че я включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна картичка е това - много идейно, оригинално и добро изпълнение. Впечатляваща е :)
    Желая ти успех и топлина в душата!

    ОтговорИзтриване
  8. Леле, каква вдъхновяваща идея! Поздравления за идеята и за изпълнението! Успях да се стопля с четирите чаши ароматен чай :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви момичета за чудесните коментари :)

    ОтговорИзтриване
  10. Силве, невероятно идейна и красива картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване