сряда, 4 януари 2012 г.

ЧРД

Днес блогчето ми става на една годинка. На 05.01.2011 г. се осмелих да си направя блог и попаднах в чудния свят на "картичкоправещите". През изтеклата година определено нямах толкова време за хобито си, колкото ми се искаше, но пък добре се забавлявах и зареждах с положителни емоции.
Е на рожден ден, като на рожден ден. И за да го отбележим ще има и подаръци.
Едно подаръче ще отиде при Vessy . Освен, че излъчва много доброта и позитивна енергия, тя остави и най-много коментари в блога ми.
Тя ще получи една картинка в техника изонит

и ?.... още нещо? (за да има елемент на изненада все пак) .


Другото подаръче ще получи момичето, чийто блог ми достави най-голяма наслада и не веднъж, и дваж усмихваше деня ми.Възхитена съм от начина  на списване, от нещата които прави и затова избрах AVOCETT. 
Тя също ще получи картинка в техника изонит и ?... още нещо?
Ще очаквам двечките да се свържат с мен на E-mail: 2ars2008@gmail.com , за да направим връзка.

Благодаря за посещението! Желая ведър и усмихнат ден!


3 коментара:

  1. Силве, ти ме остави без думи! Благодаря много за честта, която ми оказваш! Изненада ме страшно приятно! Между другото нещата ти са много красиви и с този изонит ме спечели още, когато се появи на сцената на картичкоправещите! Аз много харесвам тази техника, но още не ми е дошло времето да я опитам. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Силве, честита ти блог годинка! Пожелавам ти тази година да имаш много повече време за хобито, да си здрава и щастлива!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Еси! Да е здрава и щастлива и за теб!

    ОтговорИзтриване