вторник, 12 април 2011 г.

Елшово предизвикателство

Както знаете първата седмица на месец Април е седмицата на гората. И понеже по един или друг начин съм свързана с гората и тая връзка е заложена в името ми "Силва означава Гора", реших да си направя една горска картичка. Времето съвпадна и с "Елшовото предизвикателство" на Двете елши и до тук добре. Но даже и с удължения срок времето пак не ми стигна да получа картичката която исках. Направих гората и храстчетата и тревичките и от тоя момент тая картичка претърпя един куп модификации. То не бяха бухали и катерички в клоните, зайци зад храстите, даже имаше и вариант с изкачаща сърничка, но нито един от тях не ми връзваше, защото някак се сливаха с дървесния фон. Накрая ми дойде идеята да пусна люлка и така най-накрая я довърших някак. Е по-добре късно, отколкото никога да поздравя и аз Елшите за новото начало и да им пожелая да се развиват със скоростта, с която се развива природата около нас в момента. Честито магазинче и да Ви върви по вода !




 Елшово предизвикателство

3 коментара: