четвъртък, 29 септември 2011 г.

Снимки от строителната площадка (извън класацията)

Здравейте!
Не съм правила картички вече няколко месеца(цяла вечност според мен), но не защото нямам желание, а поради простата причина, че не ми остава никакво време. Но пък цяло лято се наслаждавах на вашите, за което ви благодаря.
Реших да направя тази публикация, извън класирането поради две причини:
1. Да покажа съпричастност и да ви благодаря за прекрасните творби, с които ме зареждате през доста натоварен за мен работен период.

2. Обожавам игрите на Дони и никога не мога да остана безразлична към тях. И този път ме уцели право в десятката, защото малкото свободно време през това лято, което успях да открадна го посветих точно на "Мечтаният дом". От доста време си мечтая за зидана пещ в двора и най-накрая се сдобих с мечтания огън. По професия съм инженер и работя като такава и част от моите момчета се въодушевиха и с общи усилия успяхме да сътворим зидана пещ и сме почти на финала(зависи кога ще са следващите свободни дни). Никой от нас нямаше представа как се прави, но след като проучих въпроса се справиха перфектно.
Това са краката на пеща (място за дърва).Върху тях беше отлята плоча, изолация за да не бяга топлината и основа от два реда огнеупорни тухли.

Следва кофража, за оформяне свода на пещта (накрая остана вътре и го изгорихме)


По него беше иззидана горната част на пещта, след което изолирана  с каменна вата с фолио и пясък и морска сол в равни количества в стените.




След цялостното оформяне на пещта и комина направихме ритуал по изгарянето на кофража, а и един вид проба как работи комина. Голяма емоция и голяма радост за мен, че си имам в къщи жив огън.









Е сега остава цялото творение да се облицова с камък и да се направи вратичка на пещта, но и това ще стане, като се появи малко свободно време.Аз съм щастлива, че цялото нещо се получи и сработи.
Е стига за мен. Поздравявам всички ви за красивите творения по темата, а за картичката вдъхновение на Дони нямам думи. Прелестна е. Продължавайте да дерзаете и да ме забавлявате, докато дойде момента да се включа в игрите с нови сили.

4 коментара:

  1. :-) Е такова участие не бях очаквала! Срахотно, какво да кажа... камината е чудесна, наистина е прекрасно в къщи да има жив огън. ПОжелавам ти от сърце по бързо завършване и много много хубави дни (и нощи) у дома!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааааааааааааа, очаквах картичка, а то се оказа още по-хубаво...
    Докато ние тук си мечтаем, ти работиш по товя истински реален дом-мечта и..то как!!!
    Поздравления от мен и нека топлината на живия огън винаги да е около теб и да топли теб и любимите ти хора..
    Прекрасно включване..Пожелавам ти скоро да намериш време и вдъхновение за участие в игрите на Дони, които са наистина прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  3. Много на място:))) Страхотно показно!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито! Какво по-хубаво от това да сбъдваш мечтите си!

    ОтговорИзтриване