петък, 9 декември 2011 г.

Вдъхновени от първия сняг


Аз ли съм зле организирана или наистина  през последните месеци съм затрупана със задачки и страдам от липса на свободно време, не знам. Но е факт, че през последния месец обхваната от коледното настроение, правих картички за приятели, но все не успявах да ги снимам и побликувам. Вчера зимата напомни за себе си и макар, и за малко усетих красотата на пухкавите снежинки, които се рееха във въздуха. Прииска ми се да ги уловя и да ги пренеса на някоя и друга картичка.




Този път успях и да ги снимам ...

Ще ги включа  в Мрежата на Дони и в Забавлятелство Второ:"Коледа, та дрънка" естествено и при Щурчо- Хоби предизвикателство № 1

2 коментара:

  1. Много са красиви тези златисти мрежести цветенца.. или пък снежинки?:)
    Особено втората много ме впечатли!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Това прилича на изонит..- плетеница (мрежа) от златна нишка..Много оригинално изглежда..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби Предизвикателство №1 "Тиха нощ - Свята нощ"

    ОтговорИзтриване